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MathCraft

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Out 15, 2011
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Pessoal é o seguinte, eu queria a soartex pra 1.0.0, mas ele parou de fazer entao um cara criou uma imagem que com ela é cossivel usar no soartex customizer, mas não sei como fazer isso, ai vai as intruçoes em ingles pois nao sei nada de ingles :/
Se alguem poder traduzir e me ensinar melhor que o google tradutor ganha meu up, e se der certo dou 100c no sv 1!

How to extend the Customizer
This tool basically consists of three parts:

This XHTML5 page (press Ctrl+S to save it to your PC)
A directory named terrain.png, which contains the texture sheets
(Yes, it is ends with .png, but is a directory)
A big JSON tree, containing the preferences and their options

If you want to replace the whole texture pack and rewrite the options, you have to do the following:

Replace the contents of the terrain.png-directory with the alternative terrain.pngs you want to use. Rename them sensibly in the process, e.g. “v4.0.png” and “tweaks.png”.
Replace the list of versions in the JavaScript with yours ? minus the .png ? e.g. var versions = ["v4.0", "tweaks"];. The last version in the list is initially drawn and it’s options selected.
Note that if you use plain numbers truncateable to integers, like 4.0, JavaScript will truncate them (in our example to 4). Use Strings ("4.0"), or already truncated numbers (4) in this case.

Now recreate the settings. var settings is assigned to a JSON tree with the following structure:

1. Level: settings
Each setting appears under the name it was assigned to
There is a special (optional!) setting called override with the single option pack, which is used to override certain parts of the initially drawn texture.
2. Level: options
Each of these refers to one of the versions registered via the versions list.
A special option called coords instead contains a list of texture coordinates.
3. Level (inside each coords option): coordinates
Coordinates are in the form [x,y], so e.g. [0,15] refers to the texture on the bottom of the first column (start of break animation).

An small example for a settings variable would be:

var settings = {
"Pumpkin": {
"Faceless": 6,
"Creeper face": 7,
"coords": [[6,6],[6,7],[7,7],[8,7]]
}
};

Finally don’t forget to replace the title of the HTML page!

A seginte imagem que eu quero colocar:

2KaLe.png
 
CARA é bem facil, pega uma texture pack que você tem, abre o .rar e la denro vai em terrain, e la vc substitui as imagens pelas que voce quer. tudo isso sem tirar do .rar pq texture pack é sempre dentro de um arquivo .rar.
 
Nao é isso, tou falando quero customizar ela com aquela imagem que usei tem como fazer isso mas quero que me ensinem

o tutorial em ingles ta no post
 
Estamos analisando seu caso, em breve será postado aqui uma resposta!

Obs: Está mensagem é automatica.
 
Como o player não voltou para informar se o problema foi ou não solucionado o tópico está sendo fechado.
 
Caso resolvido, tópico fechado e tag [Resolvido] Adicionada ao titulo.

Obs: Está mensagem é automatica.
 
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